Sunday 18 March 2018

Sayang Seorang Abah



Every person berbeza cara menzahirkan cara sayang mereka. And My dad cara sayang dia more to action.

Pernah sekali tu, Abah ternampak beg tangan yang saya selalu bawak ke hulu ke hilir, then abah kata " Macam dah teruk je beg tu". Lepas tu saya kata kat abah " Haah lah sikit tapi boleh guna lagi". After that, beberapa bulan kut ke tahun ke, Abah pergi German, patu abah hantar gambar kat group family tunjuk hadiah yang dia beli untuk anak anak. and saya, abah beri gambar beg. :)



Lepas tu masa dekat German tu jugak, kerana Abah tahu saya suka tengok bunga dengan snow, abah snap dan bagi dekat group lepas tu tulis, " Ini untuk miza " :)

And everytime saya balik Johor dari Kolej. Abah mesti beli ketam. Sebab abah tahu miza dia ni suka. Pernah jugak, masa tu cakap kat abah " Abah sedapnya pisang cheese" time tu macam craving jugak lah. Alih alih beberapa hari kemudiaan, Abah bawak balik dari kerja pisang cheese. :)

Abah, thanks for being my great father. I know I'm not a really good daughter but I wish I can be a good daughter for the rest of your life. 



Sayang Seorang Abah 💓

No comments: